Podpora a servis

Knihovna ovladačů EUROCOM:

http://www.eurocom.com/ec/pdrivers()ec

Dotazy týkající se ovladačů, manuálů a technických problémů pište na email techsupport@goldmax.cz

V rámci zachování vysoké kvality, spolehlivosti systémů a maximálního výkonu doporučujeme používat nejnovější verze dostupných ovladačů. V případě problémů a dotazů technického charakteru neváhejte kontaktovat naše techniky.

 

Postup a zahájení reklamace:

V případě reklamací požádejte o RMA číslo, jež Vám bude přiděleno na emailu: techsupport@goldmax.cz.

Vždy uveďte v emailu rovněž následujicí informace a postupujte podle návodu níže:

1) Sériové číslo notebooku

2) Popište detailně technický problem, který Vás trápí

3) Jaký operační systém užíváte

4) Při jakých činnostech a jak často/dlouho se problém opakuje

 

Záloha dat a balení notebooku před odesláním:

Před reklamací si prosím zálohujte veškerá data! Za data neručíme a mohou být nenávratně ztracena. Nezapomeňte uvést adresu, kde Váš notebook kurýr PPL vyzvedne na Vaši žádost. Pečlivě notebook zabalte do původního obalu a zabraňte jeho volného pohybu či pohybu součástí uvnitř balení. Pojištění zásilek je v ceně do 50.000 Kč bez DPH 21%, v případě vyššího pojistného nás upozorněte prosím ještě před vyzvednutím samotné zásilky. Na pozdní reklamace nebude brán zřetel.